Durván visszaesett a Suzukik értékesítése


E-mail
Olvasóink értékelése: / 1
ElégtelenKitűnő 

2010.03.02. forrás:mfor.hu

A statisztikák szerint Magyarországon 2010 februárjában Skodából adtak el a legtöbb új autót, 380 autót, amely 12,31 százalékos piaci részesedést jelent, a második legnépszerűbb márka a Ford volt 323 eladott gépjárművel és 10,47 százalékos piaci részesedéssel. A modelleket tekintve Skoda Octaviából adtak el legtöbbet az év második hónapjában, összesen 205 darabot.A legnagyobb, 82,43 százalékos visszaesés a Suzukik eladásában volt februárban az előző év azonos időszakához képest, de másik két márkánál is jelentős visszaesést regisztráltak: 75,12 százalékkal kevesebb Opelt, és 68,61 százalékkal kevesebb Nissant helyeztek forgalomba februárban.